طبس- سرپرستی یزدفردا: شنیده ها حاکیست، امروز نتایج بررسی رد یا تأیید صلاحیت 3 نفر از نامزدهای انتخاباتی رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه فردوس و طبس، از سوی شورای نگهبان به آنها ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ما، عصر امروز تأیید صلاحیت حجت الاسلام دکتر "محمدجواد زنجانی طبسی" یکی از نامزدهای ردصلاحیت شده در مرحله دوم احراز صلاحیت ها، از حوزه انتخابیه فردوس و طبس از سوی شورای نگهبان به این نامزد انتخاباتی اعلام شده است.

به گفته یک منبع آگاه ائمه جمعه حوزه انتخابیه فردوس و طبس پس از چندین نشست و بررسی روحیات، اخلاقیات، خط و مشی سیاسی، موقعیت، کارآمدی و بسیاری از الگوههای مورد نظر، تصمیم جمعی خود را به جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان جنوبی، که قرار است نام یک کاندیدا را در لیست خود برای این حوزه اعلام کند،ارسال نموده اند.

اقرائن حکایت از آن دارد ، ائمه جمعه فردوس، طبس، بشرویه، سرایان، عشق آباد، دیهوک، آیسک و سه قلعه در این تصمیم که به جبهه متحد اصولگرایان اعلام شده است، آورده اند که: ضمن احترام به جایگاه حجت الاسلام محمد فردوسی پور و خدمات ارزشمند این چهره متدین و اصولگرا، دکتر محمدعلی عبدالله زاده از مقبولیت و محبوبیت مردمی بالاتری در سطح حوزه انتخابیه برخوردار بوده و انشالله برای مجلس نهم با توجه به کارنامه موفق کاری وی، کارآمد و موثر خواهد بود.

گفتنی است، هنوز جبهه متحد اصولگرایان در استان خراسان جنوبی، لیست خود را تنظیم و اعلام نکرده است و اعضای آن هرگونه اظهار نظر در مورد لیست نهایی توسط اشخاص و سایتهای محلی و وبلاگ ها را دروغ پردازی و جوسازی به نفع کاندیدایی خاص خوانده اند.

در حالی که یک سایت خبری محلی در شهرستان فردوس پیش داوری های خود را برای تعیین کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه فردوس و طبس به رشته تحریر درآورده است، مدیران این جبهه در خراسان جنوبی هرگونه لیست و یا تعیین کاندیدایی را کذب خوانده و از مردم خواستند تا منتظر اعلام آن از مجاری رسمی جبهه متحد اصولگرایان باشند.

در میان 13 کاندیدای حوزه انتخابیه طبس و فردوس، 2 نفر فعلأ منتظر رأی و نظر نهائی شورای نگهبان هستند و هنوز صلاحیتشان احراز نگردیده است.

دکتر "محمدرضا امیرحسنخانی" و مهندس "حجت متولی حبیبی" همچنان به 21 بهمن و زمان اعلام نتایج قطعی احراز صلاحیت ها امیدوارند، اما حجت الاسلام دکتر"محمدجواد زنجانی طبسی" تایید صلاحیت شد.

بر پایه گزارش ها، 21 بهمن ماه جاری نتیجه قطعی بررسی صلاحیت نامزدهای معترض به ردصلاحیتشان از سوی شورای نگهبان به آنان ابلاغ می شود و اگر داوطلبی رد صلاحیت شده باشد یک روز برای شکایت به مراجع ذی صلاح فرصت دارد.

شایان ذکر است هر گونه اطلاعات تکمیلی در باره این خبر متعاقبأ اعلام خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا